Farmaceitiskās aprūpes konsultācijas tiešsaistē

PRIVĀTI, BEZ STEIGAS!

„Mēness aptieka” tagad nodrošina Latvijas iedzīvotājiem arī farmaceitiskās aprūpes konsultācijas tiešsaistē!

Saņem ONLINE FARMACEITA konsultāciju par:

  • pareizu zāļu lietošanu
  • zāļu mijiedarbību
  • zāļu blakusefektiem
  • medikamentu un uztura bagātinātāju lietošanu grūtniecības un laktācijas periodā
  • uztura bagātinātāju savstarpējām atšķirībām
  • zāļu pieejamību Mēness aptiekās
  • recepšu zāļu piegādi uz mājām
  • veselīgu dzīvesveidu

Online farmaceiti:

  • Ilze Kesmina F-1743, Kamēlijas aptieka

  • Dina Spunīte F-1980, Mēness aptieka 102

  • Olga Kapustina F-1800 , Mēness aptieka 61

Visi farmaceiti ieguvuši augstāko izglītību farmācijā Rīgas Stradiņa universitātē vai Latvijas Universitātē un uzkrājuši vērtīgu farmaceitiskās aprūpes un konsultēšanas pieredzi ikdienas darbā aptiekās.

SAGATAVOJIES SARUNAI!

Lūgums pirms sarunas pierakstīt interesējošos jautājumus farmaceitam!

  • Nepieciešamā informācija par lietotajām zālēm: nosaukums, devas, lietošanas biežums utt.
  • Jautājums par zāļu blakusefektiem: jāzina nosaukt visas pašlaik lietotās zāles un uztura bagātinātāji.
  • Sagatavojiet e-receptes ID numuru vai personas kodu. Izrakstītās e-receptes ID numuru var uzzināt, autorizējoties www.eveseliba.gov.lv.
  • Ja veālties saņemt kartes "Veselība" piedāvātās priekšrocības, tad sarunas laikā jānosauc kartes numurs.

“Recepšu zāļu piegāde" ir pakalpojums, kas nodrošina ērtu un ātru preču piegādi uz Jums vēlamo adresi jebkurā vietā Latvijā.

KĀ VEIKT PASŪTĪJUMU RECEPŠU ZĀĻU PIEGĀDEI UZ DZĪVESVIETU?*

  • Pasūtījumu veic telefoniski, zvanot pa tālruni 8555
  • Pasūtījumu veic: darba dienās 8.00 – 20.00
  • Piegāde: darba dienās no plkst. 9.00 – 17.00 
  • Pasūtījuma izpildes laiks atkarīgs no medikamentu pieejamības: 1-3 darba dienas.
  • Pasūtījuma saņemšanas dienā saņemsiet informatīvu īsziņu sūtījumu izsekošanai.
  • Kurjers ar Jums sazināsies ne vēlāk kā 30 minūtes pirms noteiktā piegādes laika.
  • Ja pasūtīsiet preci, kuras transportēšanai nepieciešams nodrošināt zemu temperatūru, telefonsarunas laikā Mēness aptiekas farmaceits ar Jums vienosies par preces piegādes niansēm.
  • Samaksāt par sūtījumu ir iespējams veicot pēcapmaksu preču saņemšanas brīdī gan skaidrā naudā, gan ar bankas karti vai veicot priekšapmaksu caur banku.
  • Maksa par zāļu piegādi tiek piemērota atkarībā no piegādes attāluma:
    2,50 EUR – ja piegāde tiek veikta Rīgas robežās;
    3,00 EUR – ja piegāde tiek veikta ārpus Rīgas.

*Piegāde tiek veikta recepšu medikamentiem, kompensējamajiem medikamentiem, kā arī medicīniskām ierīcēm. Pakalpojums tiek nodrošināts visā Latvijas teritorijā. Ar piegādes nosacījumiem iepazīsties: www.menessaptieka.lv

SAZIŅAS KANĀLI KONSULTĀCIJAI:

  • tālr./ 8555
  • e-pasts:
  • Darba laiks: P.-Pk. 8.00-20.00

BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI:

Kā es varu atrast, kurā aptiekā ir konkrētās zāles?

Izmantojot rīku, kas pieejams šeit (https://www.menessaptieka.lv/zalu-un-precu-pieejamiba) un atrodiet sev ērtāko Mēness aptieku, kurā pieejams zāles. 

Cik ātri es saņemšu pasūtījumu?

Ja visi medikamenti būs pieejami, tad, pasūtot zāles līdz plkst. 12.00, saņmesiet tās nākamajā darba dienā, ja vēlāk, tad aiznākamajā. Ja medikamenti nav uzreiz pieejami, tad, iespējams, nepieciešamas papildus 1-3 darba dienas.

Vai veicot piegādi uz norādīto adresi, varu gūt priekšrocības, ko dod karte "Veselība"?

Jā, veicot pasūtījumu, nosauciet kartes Nr. MVC0....... un saņemiet kartes "Veselība" priekšrocības. 

Vai varēšu veikt pēcapmaksu skaidrā naudā?

Jā, par pakalpojumu ir iespējams norēķināties pasūtījuma saņemšanas brīdī ar bankas karti vai skaidrā naudā.

Kur es varēšu saņemt Mēness aptiekas rekvizītus, lai veiktu pārskaitījumu?

Rekvizīti tiks nosūtīti uz Jūsu norādīto e-pasta adresi.

Vai medikamentus var atgriezt?

Pasūtījumā iekļautās preces, tostarp medikamentus, nevar atgriezt. Tāpēc pirms veicat pasūtījumu, neskaidru jautājumu gadījumā aicinām konsultēties ar mūsu farmaceitu.

Kādus produktus var pasūtīt?

Šis pakalpojums paredzēts recepšu medikamentu un kompensējamo medikamentu piegādei, bet, ja vēlaties, varam Jūsu pasūtījumam pievienot Jums interesējošos bezrecepšu medikamentus un uztura bagātinātājus, kā arī citas medicīnas preces. 

Ko darīt, ja saņemtā prece ir bojāta? 

Ja saņemot pasūtījumu, konstatējāt, ka tas ir bojāts, aicinām sazināties, rakstot uz e-pasta adresi  vai zavnot pa tālruni 8555.